FRI FRAKT över 149 kr.

Försening GreenShops

 

Vi har med anledning av covid-19 och det extrema läge vi befinner oss i nu en väldigt hög efterfrågan och orderingång,  vilket påverkar våra lagernivåer och försenar våra leveranser betydligt.

I samband med rådande omständigheter har vi ett högt tryck på alla våra avdelningar. Vi gör vårt bästa för att ni ska få era paket, men just nu har vi betydligt längre leveranstider än normalt och det tar längre tid innan ni får svar från kundservice. Vi beklagar att vi inte kan hålla vår normala service nivå.

 

Här nedan följer dem vanligaste frågorna:

 

Var är mitt paket? 

På grund av den exceptionella orderingången vi har haft på sistone - är både vi och våra fraktbolag drabbade av förseningar. Så fort ditt paket skickas från oss får du ett mejl med ett leveransbesked till din mejl. Om du inte har fått leveransavisering så ligger din order i kö hos oss för att plockas, packas och skickas. Vi kan tyvärr inte se vilken "köplats" ditt paket har och kundservice kommer inte kunna ge dig information om när det skickas från oss. Vi gör allt vi kan för att få ut alla paket och vi hoppas ni har överseende med tanke på omständigheterna. 

Även om ditt paket har skickats kan det just nu ta upp till en vecka innan det kommer fram. Vilket beror på den stora mängd paket som skickas, inte bara från oss, utan från alla butiker just nu. Det leder till förseningar hos fraktbolag och överfulla ombud. 
 

När får ni in handsprit / desinfektionsmedel /munskydd i lager? 

Vi får många frågor om handsprit, desinfektionsmedel och munskydd. Vi gör allt vi kan för att köpa in och tillhandahålla dessa produkter för att tillgodose allas behov, men har just nu inget klart besked om när vi får nästa leverans. Leverantörerna har svårigheter med att förse alla apotek och övriga butiker med de mängder som efterfrågas och det har lett till förseningar. 

Vad letar du efter?

Gå med i vår nyhetsbrev

Håll dig informerad och ta del av tips och rabatt.

Din varukorg